William, it was really nothing...

The Smiths på g. På onsdag är det Håkan, Moneybrother och Miss Li (men det skiter jag i) på Debaser. Popcirkus. Det ska bli fett. Nu väntar jag på att Lie ska ringa någon gång, men hon är för jävla seg. Sådär inte-okej-seg! Till och med segar än vad jag är (och då är man seg). Nu äter jag lite för mycket godis och dricker lite för mycket Cola. Men vad gör det? Det är fredag! NU ringde hon. När man talar... Skriver om trollen. Fan, nu måste jag byta om också. Sedan springer jag över till Maggan, sen är det mot Bozo som gäller. Tjopp tjopp.




James Dean har inte ett skit med det här att göra, men han är bra jävla vacker...


Kommentarer
Postat av: Emilia

MONEYBROTHER :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback