Ful bild på mig och min dag, hallelujah som HAN brukar säga




Idag var vi på besök på Naturhistoriska Riksmuseet och kollade på låtsasvulkaner och blänkande stenar som man ville ta hem och ställa på hyllan (eller inte). Sedan drog vi till staden och käkade (se bild) på Tasty Thai. Jag lekte rockstjärna och sjöng läskiga Kent-låtar (enligt snygg-Emmy) och snygg-Emmy satt bara där och såg allmänt snygg ut och fotade i princip allt och alla, fifflade med min frilla (vilket bilden resulterar), sedan hookade vi upp med Julia och Felicia som ville käka på Max istället. Sedan begav vi oss mot Orionteatern som ligger precis brevid min skola, där skulle vi kolla på när dansgruppen Bounce uppträdde. Det var grymt! GÅ OCH SE! Herrarnas bara överkroppar var inte att leka med må jag säga. Kom på mig själv flera gånger med öppen mun. Fick säga åt mig själv på skarpen att stänga käften och sluta dregla.

Kommentarer
Postat av: Hillevi

du är så söt pillis hjärtat!

Postat av: Emmy

hhahah!!!

2009-02-06 @ 15:35:55
URL: http://hammarlundemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback