Hjärnan orkar inte längre

Fortfarande vaken. Magen kurrar. "Du är vad du äter"-Anna Skipper sa en gång att nattmat är inte bra för kroppen. Så jag skippar väl det. Jag sitter istället och skrattar åt världens underbaraste Alex Schulman på 1000apor. Jag dör, han är så äckligt klockren. Nu ska jag måla naglarna och knäcka en tredje Red Bull. Jag dör väl snart, det spelar väl ingen roll om jorden ändå ska gå under snart. Snart mina vänner, snart sugs vi in i ett svart hål. BUUUU! Min teori funkar nog inte längre. Varmt som satan blir det också av laptopen i knät. Måste öppna fönstret. Ursäkta för mina störda inlägg, men jag måste verkligen hålla mig vaken. Det gör jag med hjälp av usla blogginlägg. Förlåt för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback