Here I am

Jag kan inte förstå att jag är uppe. Enligt mina beräkningar ska jag stå på benen, redo att hoppa in i duschen om exakt 3 timmar. Snark. Jag blev just grundlurad, jag känner mig som en jävla idiot. Hur som helst, jag och Lie hade grymt roligt idag. Som vanligt. Vi var i gamla stan och så var vi vid slottet och kollade om våran älskling Jonathan till vakt var där. Men nej, det var han inte. Fan. Nu måste jag verkligen sova. Jag tittar på Dirty Sanchez, spelar Super Mario, lyssnar på Bob Dylan och äter godis. Samtidigt! Det är bara sånt jag kan göra. Lyssna på musik och titta på TV på samma gång. Sova var det ja... God natt! See yah tomorrow! Gah, börjar åtta och slutar fyra. Aja, det ska nog gå bra. Sova ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback