I just wanna play my music

Jag sitter i mitt hem och lyssnar på gitarrsolot i låten Anna med Hello Saferide. Grym låt! Väntar på att Lie ska höra av sig så att vi kan dra typ NU! Eller snart. Emilia, jag ringer dig imorgon. Förlåt. Jag sov.
I natt hade jag en riktigt trevlig dröm. Jag drömde att jag var tillsammans med Joe Jonas. Drömmen var precis som i Camp Rock, fast jag var tjejen. Han blev arg på mig, varför minns jag inte. Jag grät och grät. Sen var det sådär romantiskt som bara händer på film. Jag minns inte så mycket. Sen skulle han åka, då grät jag ännu mer. Men så åkte jag till Falun (?) för att se de igen. Aja, störda drömmar. Precis som vi pratade om igår. Fast då pratade vi om hur söt Nick Jonas är. Och om man tänker på någon extra mycket en kväll så är det det man drömmer om. Eller något. Flummigt inlägg, men nu ringde Lie. Måste dra mig.

PS. TACK ALLA HJÄRTAN SOM KOMMENTERADE I MITT FÖRRA INLÄGG! Ni är bäst och jag älskar er. Det gör jag verkligen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Saknar dig jättejättejättemycket!! Fika snart? Love u

Postat av: Amalia

Hur mycket fick du ge för din downtown? :)

2008-11-15 @ 14:07:07
Postat av: Pernilla

Frida: Jag saknar dig också gumman, asmycket! Klart, fika snart! Vi får höras snart :) Love you hjärtat <3



Amalia: Hur visste du att jag har en Downtown? :O

2008-11-16 @ 00:14:28
URL: http://pluttan.blogg.se/
Postat av: Emilia

jaaaaaaaaa, ingen fara! :) vi ses i veckan! <3

2008-11-17 @ 08:51:19
URL: http://emajlia.blogg.se/
Postat av: Amalia

Jag såg en bild i Emmy och Fridas blogg!Så, hur mycket fick du ge? :)

2008-11-19 @ 19:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback