Fotbollsgalan

Ohoj sailors! Igår var jag och mina älskade vänner på fotbollsgalan. Det var nice! Zlatan, ja, vad säger man? Saknade Mellberg. Män i skräddarsydda kostymer och fluga sprang runt i Globen, det kunde inte bli bättre. Sedan satt jag utanför och väntade på pappa. Först kom Thomas Brolin, sen kom snygging-Martin Dahlin, sen var det dags för Niclas Alexandersson och sist men inte minst, våran alldeles egna Peter Jihde i hög person. Så det var lite smått skoj att sitta där. Håkan var långt borta, men bäst. As usual. Min egna Hurricane syntes i storbildstvn ett antal gånger. Pelé var som en liten prick. En lyckad kväll helt enkelt. Nu är det dags för Ugly Betty.

Btw, jag drömde om Joe Jonas i natt igen. Då var vi på en jorden-runt-resa. I djungeln. Han är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback