Vart tar dagarna vägen?

Är det bara jag som alltid känner denna tidspress? Det finns inte den tiden jag behöver för att hinna med allting jag vill göra. Jag vill gå på museum, göra olika utflykter, måla, fixa med min scrap-book, plugga... Ja, det finns massor som jag vill göra, men inte har tiden till. Har ingen aning om hur jag ska kunna lösa det. Det gäller att prioritera. Jag måste nog lära mig det. Finns det kurser i sånt? Tillslut slutar det med att jag sätter mig framför TVn, det blir helt enkelt för många alternativ att välja mellan.

Kommentarer
Postat av: ameli&emelie

ja dagarna bara rinner iväg, oavsett och de är tråkiga eller roliga

Postat av: Lie

Jag håller med dig Pernillis, det stämmer så bra in på mig med. Samma sak med inlägget om Stormare! :o

2008-01-27 @ 23:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback