Taggad till max!

Jag borde egentligen sova men jag vill verkligen inte. Är så otroligt sugen på att plugga så det finns inte. Borde kanske passa på? Jag vet inte om det är för att min väska fortfarande finns i butik och det är 50% off. Exakt den modellen, färgen och allt som jag vill ha. Är så exalterad. Jag vill köpa den imorgon men jag slutar så sent. Jag måste. Om jag så ska prostituera mig för att få fram de sista pengarna som behövs. Jag borde egentligen ta ut på mitt sparkonto, för de fesna (är det ett ord?) pengarna som fattas så är det en piss i Missisippi om jag tar ut på mitt konto. Jag är ju typ miljonär på mitt sparkonto (ska jag verkligen tala om det på bloggen?). Nästan miljonär. Hur, vet jag inte. Jag fick en chock. Så... Vi får se. Men nu ska jag nog plugga lite. Kanske lite spanska? Eller så gör jag det imorgon. När jag har köpt väskan. Om jag inte gör det. Så ska jag aldrig plugga mer i hela mitt liv. Eller något sånt (?). En till sak: Patrick Parks låt "Silver Girl" är amazing. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback