Stormare, ta mig med storm

Jag vet inte vad. Men det är någonting med den där Peter Stormare. 54 år. Jag tror jag vill inleda något slags förhållande med honom. Jag är nog kär i honom. Han är underbar. Jag tror vi skulle bli ett bra par tillsammans. Stor intervjuv med honom i nya King, otroligt sexiga bilder då han är klädd i rutig skjorta. Lite skogshuggar-aktigt. Jag sprang fram till tidningshyllan då jag såg hans vackra ansikte som lös upp hela 7-Eleven. Hans blick. Kan man tycka att en 39 år äldre man är snygg? Nej. Snygg var nog fel ord. Jag kan inte sätta ord på honom. Charmig, såklart. Men det är någonting mer. Kan dock inte sätta fingret på vad det är. Jag vill se honom. På stan. Han ska då få en fet puss. Jag tror förövrigt att jag har sett hela Sveriges kändiselit. Förutom Stormare och Persbrandt. Mina två största favoriter, men en dag. Tro mig. En dag...

image599

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback