Something beautiful

Skola idag. Surprise? Det var riktigt roligt då vi fick spela teater på SOn. Alltid lika roligt med teater. När jag slutade skolan kom pappa och hämtade mig. Vi åkte och hämtade bilen då Emilia hörde av sig och frågade om jag ville möta upp henne en sväng. Självklart gjorde jag det. Pallrade mig in mot staden. Uppdrag på Medis. Gick runt en hel del. Gick förbi Berns, fashion week är i full gång och man var ju lite avis. Ett par svarta Balenciaga-ispirerade jodphurs fick följa med mig hem. Jag älskade dem! Även fyra knippor ljusrosa rosor från Hötorget. Nu står de så vackert i mitt rum och doftar gott. Det är verkligen någonting speciellt med levande blommor. Helt plötsligt blir man så otroligt kreativ. Men nu blir det till att måla naglarna röda och kolla på "I huvudet på Gynning" (gosh, I like her). God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback