Some shit

Okej, jag vet inte varför men oj så jag blev sugen på thaimat. Pappa är snart hemma och då blir det Stinas kyckling. Jag vet dock inte om jag orkar vänta den timmen som det tar att sno ihop det. Har inte ätit något på hela dagen. Igår läste jag att man ska äta sex mål om dagen. Oj, jag är inte ens i närheten. Hoppas allt för väl på hämtmat. Jag hungrar ihjäl.

Hur som helst så har det snöat något otroligt under natten och jag känner mig redo för att ta på mig täckbrallorna och ut och rulla mig i snön. Göra snöänglar. Men snön ska verkligen inte komma efter nyår. Herregud, det är då man vill ha vår! Det är då snön ska rinna bort. Men nu vill jag ut! Ut! Ut! Ut! Dör här inne.

Snart är det även dags för skola. Som jag har längtat efter mina underbara vänner. Mina tösar i klassen är oslagbara, totally outstanding!

Nu ska jag ringa far min och höra vart han är. Ciao! Btw... Jag vill åka till Italien och gifta mig med en sexig italienare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback