Pernilla Picasso?

Idag har jag och mor min vart hos morfar. Alltid lika trevligt! Vi pratade såklart om konst då han har världens största konstsamling. Hela lägenheten är full av vackra tavlor. Knappt så att man ser väggen. Jag har även fått en tavla av honom som han själv har gjort, vid namn "Lady red in bed" och ja, ni kan ju gissa varför den heter just så. Själv blev jag väldigt inspirerad när jag var där av att själv försöka. Har länge sagt att jag vill ha ett eget stafli, penslar och allt sånt. Så när jag och mamma åkt från morfar så åkte vi och köpte det. Så nu har jag provat lite. Dock inte på dukarna. Jag vågar inte riktigt än. Jag flar fortfarande på vad som ska vara just mitt signum. Måste få till min personliga touch.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback