My future

image474

Åh, riktigt fint! Såhär skulle jag kunna tänka mig att ha det i min supervilla i Saltsjöbaden. Jag vill verkligen ha en sådan prinsesstol. En walk-in-closet. Barnen leker ute på gräsmattan. Vaknar av att min älskling kommer med frukost på sängen en lördag-morgon då jag fått sova ut. Tar mig ett morgondopp nere vid våran brygga. Hunden kommer ner och badar med mig. Vi åker och storhandlar. Jag har verkligen målat upp en bild hur mitt liv ska se ut i framtiden. Dvs, efter jag har bott i New York några år och arbetat där. Sedan flyttar jag tillbaka till Sverige, Saltis. Stadgar mig, skaffar en underbar man, skaffar två-tre barn, skaffar hund, Porsche, båt, flaggstång och allt sånt där mysigt. Åh, vad jag längtar! Men än så länge så ska man gå genom tonåren, gymnasiet och hela den biten. Plugga vidare. Och en dag så blir jag super inrednings-arkitekten nr 1. Som jag sa till mamma: "Jag ska bli så framgångsrik så att folk från Australien ringer och vill att jag ska komma ner och inreda deras sovrum." Ungefär något sådant. Men nu är det dags för mig att måla naglarna. Svart eller rött? Vet inte vad jag ska ta på mig imorgon. Får gräva fram någonting fint. See yah all!

Kommentarer
Postat av: Lie

pernillisen, det låter perfekt! du får inreda mitt hus sen :D

2008-01-08 @ 20:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback