My day

Igår var det myskväll hemma hos Sara med sällskap av Miriam, Elinore och Izabelle. Och så Sara såklart! Det var riktigt trevligt. Vi kollade på film, hade snöbollskrig, spelade The Urban Jungle och snackade massa skit. Vaknade vid 9-tiden (inte självmant), ringde far min och frågade om han kunde hämta mig. Självklart gjorde han det, då han börjar vid elva. Jag skulle äta lunch med mor min. Så snabbt hem, fixade mig och sedan gick jag till bussen. Jag tror jag höll på att halka sjuttioelva gånger. Helt sjukt. Pinsamt när bilarna åker förbi. Kan verkligen tänka mig hur det såg ut. Usch! Jaja.
Väl inne i staden träffade jag mor min utanför Östermalmshallarna. Vi vandrade ner Nybrogatan och slank in på ett ställe där vi åt världens (JA) godaste hälsotallrik. Underbart god. Sedan gick mamma och jag till Åhléns. Kollade lite, sen gick mamma tillbaka till jobbet. Jag vandrade vidare. Världens sjukaste sak hände! HAHAHA! Fan. Helt sjukt. Jag gick och log hela dagen. Komiskt värre. Berättar om det i nästa inlägg. Träffade mamma igen. Vi köpte skidkläder. Åkte hem. Handlade mat. Jag tog ett glas juice och två mackor. Tände ljus. La mig i sängen med min tidningshög. 10 minuter efter då jag sett klart Just My Luck gick jag upp, släckte ljusen och somnade. Sovsovsovsovsov. Vaknade för en timme sen (kvart över tolv) och är superpigg. Typiskt. Jag vänder på dygnet totalt.

Imorgon hoppas jag att vi ska till Lida och åka pulka med Mathias, bror, Pia och mor min. Pappa jobbar säkert. Ta på mig mitt nya lila skidställ.

Just nu lyssnar jag på Kents låt, Rosor & Palmblad. Damn, den är bra.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback