Mitt rum

    
    
 

Onödig fakta!
Såhär ser mitt lilla rum ut.
Bild 1 (från vänster): Min TV-bänk där ingen TV existerar. Endast en hög med tidningar, boxar med nagellack, hårsnoddar, hårspännen. Februarinumret av Vogue, levande rosor, Viktor&Rolf parfym, ljuslyktor från Anki.
Bild 2: Säng. Ek. Ikea. Matchande nattduksbord. Pälsmatta. Julstjärna, i januari (den ger så fint ljus), ljuslykta från Söderköping. Underbara lakan från Almedahls. Min lilla hund som jag fick av mamma istället för en riktig. Hm. Bok: "Albert Speer och sanningen".
Bild 3: Några ELLE-tidningar. Ingenting märkvärdigt.
Bild 4: Lite julklappar.
Bild 5: Mitt gardintyg.
Bild 6: Levande, ljusrosa rosor i kristallvas från mormor. Lampa från papps affär. SATC-boxen. Posar så glatt? Ljuslyktorna från Ankis affär.
Bild 7: Min hylla med massor av minnen, gamla saker. Som smyckeskrin från mormor, skor som mamma hade när hon var liten, kanin som mammas farmor har gjort (som luktar mormor), bild på mig själv vid tre års ålder då jag gungar på världens härligaste gunga som världens bästa farfar gjorde till mig på landet i Norrtälje. Sist men inte minst: dockan som mamma gjorde åt mig när jag skulle börja på dagis (den blåa lilla saken).
Bild 8: Samma som bild 6.
Bild 9: Åh, underbara säng.
Bild 10: Favoriten Anders Wendin är uppklistrad på insidan av min garderobsdörr. Blir alltid lika glad när jag öppnar garderoben. Det gör även så att jag vill öppna den allt oftare bara för att se hans sexiga blick. Amen.

Jag trivs som fisken i vattnet. Det är mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback