Jag är nog glad

Datorn är upptaterad och funkar galant. Behöver inte starta om sjuttioelva gånger längre. Det känns fantastiskt! Är så extremt varm. Har fixat i badrummet. Igår var jag och mamma på Hemtex och köpte massa nytt till badrummet. Jag fick bestämma färger. Det fick bli brunt och turkos, fint! Så jag har hängt upp alla handdukar, fixat med den turkosa tvålpumpen, satt upp det turkosa duschdraperiet och hängt upp en brun krans med löv. Det blev så snyggt! Syster och Peter var just här och vi kollade på bilder från deras Thailand-resa. Vilket paradis. Jag vet dock inte om jag skulle vilja åka dit på grund av turismen. Fullt av svenskar och hur roligt är det?
Igår var jag med Emilia. Det var underbart. Jag älskar den bruden! Vi gick säkert 20 mil.
Nej, nu ska jag göra någonting. Kolla på Beverly Hills och dricka cola tror jag. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback