Hejsan

Idag hade jag otroligt svårt att komma upp ur sängen. Så varmt och tryggt. Mamma fick tillslut upp mig och jag gjorde mig klar. Vi åkte till min syster och hämtade upp henne, Mimmi och Peter. Sedan åkte vi och kollade på lägenheter i Sjöstaden. Där de tydligen ska bo. Sedan åkte vi till Sickla där vi virrade omkring i säkert en halvtimme för att hitta en parkeringsplats. Omöjligt! Vi åkte till garaget. Vi gick där en stund. Sedan åkte vi till ett byggvaruhus där de köpte lite stuff som de ska ha till sin Beatles-tavla som de köpte i Thailand. Grymt snygg! När jag var där så kom jag även på vad det är jag vill hålla på med i framtiden; inredning.
Jag vill starta ett eget företag och bli inredningsarkitekt. Så vi köpte med oss lite inredningstidningar.
Men nu ska jag nog kolla på OC. Sen sova, upp tidigt imorgon. Åka pulka. Blev inget idag, så tråkigt väder.
Orkar inte skriva så mycket mer. Men nu lyssnar jag på Tiger Lou, intressant?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hallå, du ska bo på landet också va?

2008-01-08 @ 21:29:21
Postat av: Sara

Hallå, du ska bo på landet också va?

2008-01-08 @ 21:31:28
Postat av: Din prinsessa Emilia

TIGER LOU FTW FOER FAEN.

2008-01-10 @ 17:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback