Grammisgalan, I'm proud Salem Al Fakir

Grammisgalan. Vad är det jag alltid har sagt? Att Salem Al Fakir är ett underbarn. Är det bara jag som tycker det? Tydligen inte. Hur många priser vann han? Hm, det var väl en hel jävla massa olika priser. Jag satt och skrek varje gång han vann, pappa skrek med mig. Årets bästa låt var helt klart rätt: Lars Winnerbäck och Miss Li - Om du lämnade mig nu. Underbar låt. Men Salem, efter The Ark? Vilket skämt, svenska folket.
Jag är nöjd. Säkert! fick också pris. Go Anna! Men Moneybrother? Har du gått och gömt dig Anders? Jag saknade dig älskling. Amanda Jensens låt var en FLOPP! Hemsk. Hur som helst, nu är det dags för mig att kolla på Beverly Hills. Imorgon ska TVn ut ur mitt rum. Den tjuter, är fet, förstör tapeten och TV-bänken. Plus att jag kollar på TV hela natten om den står där. Adjö!

image475

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback