Den perfekta thaimaten

Det är fanimig inte sant. Helt otroligt! Som ni vet, var jag sugen på thaimat. Pappa frågar om vi ska köpa kebab eller något sånt. Jag talar då om för honom hur sugen jag är på thaikäk. Då utbrister han: AH, jag vet! Så vi åkte till något nytt ställe. Jag är alltid lite skeptisk till nya ställen, men jag tänkte: LET'S GO FOR IT! Beställde nudlar med kött och scampi mix typ. Hela vägen hem satt jag och suktades av den fantastiska doften. När jag kommer hem skyndar jag mig och öppnar den inte så perfekta thai-mats-lådan. Det ser helt perfekt ut. Stort leende på läpparna. Tog en tugga. Underbart. Hello, jag kommer bli so fucking stammis så det finns inte.

Ville bara säga det. Adjö.

Kvart i åtta ska jag hämta upp Mirre och så drar vi till Sara för en myskväll. See yeah guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback