Bad girl?

Jag sitter här och funderar. Jag vill tatuera mig. Har ritat ett extremt litet hjärta på min handled med min glittereyeliner. Jag vill tatuera in ett litet litet hjärta på handleden. Eller en bit nedanför tummen, på sidan av "kycklingbenet". Fan så snyggt. Jag vill göra det i smyg, i hemlighet. Ingen får veta. Inte mamma. Inte pappa. Jag skulle nog aldrig våga. Men jag vill. Oj, så jag vill. Fast det är ju olagligt att tatuera sig på händer och fötter i Sverige. Fan. Äh. Någon ska jag väl hitta som vill vara lite olaglig. Och så vill jag på festival. DAMN! Jag är så taggad. Är riktigt sugen på att åka på festival. Arvika. Hultan. Eller något sådant. Peace.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Har funtat på det jag också! På handen, det är sjukt snyggt! :o

2008-01-17 @ 14:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback