Sammanfattning av allt jag vill säga

Nytt avsnitt av The Hills uppe på hemsidan. Måste se nu! Sedan ska jag hoppa in i duschen och bege mig mot staden för att handla julklappar (och lite julklappar till mig själv). I helgen händer det mycket roliga saker, det ser jag fram emot! Hittar jag någonting fint till mig själv så visar jag upp det senare. Måste hitta en snygg och varm vinterjacka. Finns det såna? Tveksamt. Biljetterna till Bob Dylan har släppts. Jag hoppas på en tripp till Malmö men favoriten Lie för att se legenden. Och Håkan vill jag se, ska jag se. Minst två gånger. På Alla hjärtans dag spelar han i Östersund. Schweet. Fan, nu blev jag sugen på ost. Adjö.


Kommentarer
Postat av: Lie

Klart vi ska se Bob och Håkan x2! :D

Postat av: Pernilla

I know hjärtat! Det kan inte bli bättre! :) <3

2008-12-10 @ 16:20:34
URL: http://pluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback