Jag vill arbeta inom mode

Här sitter jag och tittar på The Hills. Undrar vad fan jag vill göra med mitt liv. Okej, jag är fortfarande ett "barn" och har hela livet framför mig. Så tittar jag ut genom fönstret. Grå himmel, kala träd, skog skog skog och allting är bara allmänt grått. Jag vill också jobba inom mode. Åka till New York och jobba. Som Whitney, fick ett erbjudande om att få börja arbeta för Diane von Furstenberg. Jag skulle inte tacka nej. Äh, där kommer jag också vara en vacker dag. Drömmar kan bli verklighet. Så fortsätt drömma. Där ska jag träffa min dröm till man med mörkt, ruffsigt hår och med det perfekta skägget. Helst ska han vara en rocksnubbe. Vad ville jag få ut av detta inlägg? Jo, att jag vill arbeta inom mode i framtiden. That's it. Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback