Amen tja

Gårdagen var riktigt trevligt. Dock drog folk riktigt tidigt, för tidigt. Jag var kvar hemma hos Bozo och Banne till halv 5, då tyckte jag att det var lägligt att gå hem då det bara var jag, Bozo, Banne, Leif och Alex kvar. De höll på med massa "trolleri" med en kortlek som jag blev galen på. Till sist spelade vi poker. Jag förlorade då gick jag hem. Haha! Nej, men det var riktigt roligt igår! Nu ska jag hem till Maggan för att kolla på resa, då brudarna ska dra iväg i sommar. Det kommer bli riktigt roligt!

Mamma skjutsade in mig till NK idag då jag skulle kolla på en Moncler-jacka, men de var typ döda. Fanns bara för herrar. Dessutom såg jag min hjärtegosse häromdan som hoppade in i sin sprillans nya feting-Lexus med en Moncler jacka, randig tröja, mössa och jeans. Han var fin.
Jakten på jacka fortsätter imorgon, då ska jag in tidigt för att hitta min dröm.

Nu måste jag knata över till Maggan, see yah! Titta på Viva la Bam vettja. MTV, NU! Sweeeeeeeeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback