En höstdag i slutet av augusti

Jag kom precis hem, har vart på stan med Lie en sväng och innan det var det skola som gällde. Slutade vid halv 12 efter massa krångel så jag fick gå hem. Mötte sedan upp Lie, Hillevi och Leila som satt på Wayne's Coffee. Sedan drog Hillevi och Leila så jag och Lie knatade vidare. Nu är jag hemma igen, tänkte gå ner och göra lite te och mackor. Jag saknar Emilias te, det är perfekt! Tänkte ladda upp inför kvällen då det är Speedway igen. Det kommer nog börja regna när som helst, det blåser riktigt mycket utanför nu.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Fin blogg du har shteekarn!

Postat av: Pernilla

Men tack ska du ha brurh! :D

2008-08-30 @ 16:35:39
URL: http://pluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback