Nya tider

Hemma från landet nu. Igår skulle jag på 60-års fest ute på landet, det fyllde tydligen 60... Eller något sådant. Jag gick dock aldrig dit, vi hade kräftskiva med gäster. Jag älskar verkligen kräftor, men av någon anledning var jag inte sugen. Jag har inte vart hungrig på hela helgen, jag vet dock vad det beror på. Inget jag tar upp här, dock. Haha! Istället för att gå på den där festen så cyklade jag till mitt favoritberg där jag satt och spanade på rådjuret nedanför. Skönt med lite tid för sig själv. Idag har jag lekt med Malcom hela dagen, han väckte mig. YES! Helt plötsligt så utbrast han: Nu är det höst, det är inte sommar. Då insåg jag att sommaren faktiskt är över. Nu är det dags för höst. Sommaren har gått så himla fort, jag förstår inte. Den här sommaren måste ändå vara den bästa av de alla. Jag har verkligen haft hur roligt som helst!  Helt galet hur fort det har gått bara! Mycket som har hänt, nu är det skola igen men det är roligt då jag har börjat i en ny skola. Det verkar vara grymt! Imorgon är det skola igen. See yah!

Kommentarer
Postat av: emilia

Kan man gissa varför? :) Kom hem till mig din snorbajskorv <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback