Mui kiskosi

Igår hade jag en riktigt trevlig afton på kräftskivan hemma hos Julia. Jag mötte upp Emmy och Li så hade vi sällskap från Gullmarsplan ut till Tyresö där festligheterna skulle hållas. Vi var där strax över sju och Julia hade gjort så fint med dukningen och alla dekorationer och maten var fantastiskt god! Vi var där till runt ett sen kom mamma och pappa och hämtade mig i Tyresö centrum, det var skönt att få skjuts hem. Idag har jag inte gjort mycket alls då jag är slut efter gårdagen. Har gjort lite nytta iallafall och gjort klart matteläxan som är tills på tisdag. Annars har jag bara bläddrat igenom alla mina septembernummer av modemagasin. Imorgon börjar vi åtta och har idrott i två timmar, sedan håltimme i 2 och en halv. Då tänkte jag försöka pallra mig till banken och fixa mitt bankomatkort som har gått av på mitten. Nu måste jag måla naglarna, sedan är det nog dags för mig att sova. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback