I'm back and I'm still alive.

JAG ÄR TILLBAKA! Efter en död stund är Pernilla nu tillbaka efter många händelser. Anledningen är att mitt internet har legat nere nu, ett onödigt bra tag. Men nu är jag tillbaka, för tillfället. Just nu sitter jag hemma hos en viss person som har ett väl fungerande internet, mitt är fortfarande lika nere men jag ville bara meddela att jag lever och hoppas att mina trogna läsare kommer tillbaka eller att ni fortfarande finns med mig! Jag har nyss kommit hem från Östersund, tillbringat fyra underbara dagar och tre underbara nätter på hotell uppe i Jämtland. Min kära vän Lie och jag har nämligen varit på festival vilket var helt galet underbart. Träffat galet mycket människor, lyssnat på fantastiska band som Kent, Håkan Hellström, Joel Alme, Säkert! plus många fler. Ätit god mat, ätit äcklig mat. Men oavsett om maten var god eller ej så hade jag det helt underbart tillsammans med en av mina bästa vänner. Snart är det ny skolstart men innan det så blir det andra roliga upplevelser och massor av bloggning. Ska inom en snar framtid köpa mig en ny dator och då ska tangenterna slitas ut av all bloggning. Jag vet att ni har saknat mig och jag har saknat all bloggning. Så länge så kommer jag blogga lite smått från min kära iPhone vid namn Kjell (döpt efter Brolle). Brolle, ja den mannen ska jag tala mer om när jag har lite bättre om tid, men nu ska jag ut på balkongen till mina kära vänner som sitter och väntar. Säger inte adjö, som jag alltid annars gör för nu vet jag att vi snart hörs igen. Jag ska skriva lika effektivt som Carrie skriver i sin spalt. Så jag säger på återseende. Puss och kram så länge! Kul att vara tillbaka!

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Hej! Hoppas du får en fin natt:]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback