Ett intressant liv - utifrån mitt perspektiv

Idag började jag i skolan vid kvart i två. Vid 1 var jag på Medis, när jag pratar med mamma så får jag ett sms av Hillevi som säger att hon ser mig. I min raska takt stannar jag genast upp för att se mig omkring. Jag ser henne inte så jag slår en pling, då sitter hon på Burger King så jag knatar dit. Sätter mig och äter. När klockar slår 22 minuter över 1 så får jag panik. Jag slängde i mig hamburgaren, hann inte ens äta upp och sätter fart mot skolan som ligger på Katarina Bangata. Jag hann! 5 minuter innan vi skulle börja. Det kallar jag tur. Efter skolan så pratade jag med Lie och bestämde sedan att vi skulle träffas, även Hillevi. Först åkte jag till Espresso House på Stureplan och träffade Emilia, Ida och Emelie och tog en fika. Oj, vad det regnade! Efter det så träffade jag Lie och Hillevi och vi satte oss och fikade. Mycket trevlig dag och jag har verkligen världens underbaraste vänner. Nu lyssnar på Joel Alme och njuter av min ensamhet. Nu ska jag bläddra igenom brittiska Harper's Bazaar och amerikanska Vogue som fick följa med hem. Ännu en päronsplitt får plats i min mage känner jag.

Det här är inte jag? Ska ska skriva om något som är roligt att läsa om, inte vad jag har ätit till lunch, för det vill väl ingen läsa om antar jag? Fler bilder, fler intressanta inlägg. Måste bara hitta USB-kabeln till min kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback