En puss på stjärten

Hej igen! Just nu sitter jag hemma hos Kenneth, kom precis hit. Har vart på stan en sväng för att checka läget, jag menar, det är ju bara 08-08-08 en gång här i livet, Stockholmarnas dag. Måste ju passa på att dra en sväng. Först drog jag, Kenneth och Alexsandro och skulle kolla i fyrverkerierna på Skinnarviksberget men vi kom dock väldigt sent då en viss Kenneth skulle göra sig klar. Efter det drog vi till McDonalds och käkade, eller Kenneth och Alexsandro åt. Kenneth åt för 107 kronor, PÅ MCDONALDS! Hur lyckas man?! Sedan åkte vi till Hötorget Tidigare var jag på stan med min kära mor och köpte mig ett par jeans och tog en fika. Det var lika mysigt som vanligt att spendera lite tid tillsammans med min moder. Allt för denna gång. Och nej, min blogg ska inte vara så här beige så länge till, fler bilder och annat skoj kommer men först och främst måste jag fixa en ny dator. Så see yah later dudes!


Mitt livs största kärlek.

Kommentarer
Postat av: emilia

jag saknar dina uppdates :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback