Fanfanfanfanfan! Fucking F, åk inte nu!

Då man känner sig som allra gladast ska det självklart komma någonting mellan som gör att man blir alldeles deppig och man börjar fundera på vad fan man gör här. En nyhet är att Bentley-mannen ska lämna landet. Han ska bege sig ut och vidga sina vyer. En tår föll just ner för min kind. Helt plötsligt kändes allt bara så jävla meningslöst. Mannen med stort M ska bara dra. Lämna mig här. Ensam. Min gentleman ska bara dra sådär helt plötsligt. Det känns inte som på riktigt. Det känns som en stor enda lögn. Att hela Sverige har gjort upp en pakt. Fan, det får inte vara sant. Det som gör mest ont är att han är så förbaskat snygg och så otroligt jordnära. Gentleman. JA! Vad ska han göra med sin Bentley? Varför nu? Varför kan han inte bara stanna ett tag till? Ett år, minst? Fan. Sitter och lyssnar på en låt vid namn Alone. Fan vad jag är patetisk. Nu ska jag dränka mig i mina egna tårar. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback