Vilket töntigt inlägg

Sitter här i mitt ena rum med telefonen i ena handen och med kinapinnar i den andra. Lyssnar på Band of Horses - Is There a Ghost. Och bloggar. Japp, jag kan göra mycket saker samtidigt. Sushin har aldrig smakat bättre då jag inte har ätit någonting på hela dagen. Bara druckit en Cola light. Sushi är nog det godaste som finns. Elinore och jag har en konversation om vem jag såg på stan idag, en mycket snygg levande varelse. Det var inte länge jag var och gick på stan, det blev bara två timmar. Men på två timmar lyckas jag gå från Medis, ner Götgatan, mot Slussen, genom gamla stan, Drottninggatan, Hötorget, Sergelgatan, Hamngatan, Norrmalmstorg, Birger Jarlsgatan, Stureplan och sedan hem. Intressant va? Otroligt härligt att gå i det vackra vädret. Slank in på lite affärer då och då. Blev dock inget köp. Imorgon ska jag till morfar, älskade morfar. Antar att vi ska ha samtal om konst. Mycket trevligt. Om 8 minuter börjar Svensson Svensson, och oj så jag har längtat heeeeeeeeeeeeeeela dagen! Älskar Svensson Svensson. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback