Then you loooooose

Har nyss pluggat klart, klar med SO, klar med matte, klar med NO. Klar med allt. Det känns så jävla skönt, så befriande. Fick just mejl från Band of Horses, haha. Nyhetsmejl alltså. De börjar sälja t-shirts på webben. Riktigt sugen. Men jag är usel på sånt där. Någon får hjälpa mig! För jag vill ha en BoH tröja, NU! Band of Horses är bra, äckligt bra. Nu ska jag läsa i min bok. Btw, har shoppat idag. Ett par svarta jeans, två klänningar, en SÅ sjukt snygg Marni-inspirerad kjol, höööööööööga fingervantar i lila (ska köpa svarta och gråa också) och så lite smått och gott. Kanske visar upp senare. Kanske. Det kanske märks att jag är gladare idag. Det är jag också. Ganska. Har just bakat en kladdkaka till min SO lärare som fyller år imorgon. Vi ska överraska honom. Haha, vi är så gulliga. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback