Otroligt ointressant inlägg

Idag har jag vart i skolan. Riktigt roligt måste jag säga, jag älskar sammanhållningen mellan tjejerna i klassen. Vi har alltid så roligt tillsammans. Mina brudar gör så att det är roligt att gå till skolan. Fick gå till skolsyster också efter en tablett mot min tandverk (håller på att få mina visdomständer) och oj så ont det gör. Men hur som helst, efter skolan så kom jag hem, läste några sidor i min bok "Låt den rätte komma in", hur bra som helst och spännande. Jag kunde inte hålla ögonen öppna, så jag slocknade. Oj, så trött jag var efter nio timmar i skolan. Och det var den dagen. Jag mår verkligen inte bra, är förkyld och nyser hela tiden så nu har jag tagit mig lite svartvinbärste med en massa honung i, så jag hoppas att jag kan sova inatt.
Imorgon ska jag försöka att pallra mig in till staden för att shoppa upp mig på svarta, heltäckande strumpbyxor (och färgade) och skor. Jag vill ha ett par i lack också. Och ett par svarta mocka stövlar och Marcs mus-shoes och...
Så vill jag köpa nya jeans, jag brukar ytterst sällan använda jeans men jag vill ha några så att jag kan ha MaxMara jackan som inte går att ha till kjol. Tänk den jackan, snygga jeans och mina underbart sköna kängor i svart.
Och så vill jag ha det och det och det och det och det... Ett Burberry paraply i detta regn. Adjö!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

skönt att ni har bra sammanhållning. annars blir det jobbigt.

Postat av: Pernilla

Alexandra: Ja, verkligen! :)

2007-09-04 @ 15:40:51
URL: http://pluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback