Önskelista i september

1. En ny väska för guds skull. Alma. Och jag är sugen på Mulberrys Joel.
2. En Ipod Video. Okej, det börjar förfan bli dags för en svart sådan nu, så musikberoende som jag är.
3. Biljetter till Moneybrother 7 oktober
4. Band of Horses nya platta "Cease to Begin" ute 9 oktober
5. Pälsmössa, jatack. I vargpäls
6. Lila skinnhandskar (eller mocka) hittade jätte snygga idag på second hand. Men why?
7. Kjolar i alla möjliga färger och former, älskar kjolar.
8. Anders Wendin, heting där. Fan så underbar, ge mig! Etta på listan ska han vara.
9. Stor blaffig guldklocka, en Rolex tack?
10. Feta platåer. Riktigt feta så jag blir 3 meter lång.
11. En litenliten Golden Retriever, den ska skutta upp i min säng. ÅH, ge mig NU!
12. En storstor lack clutch.
13. Hööööga fingervantar, måste hitta ett par i svart. Skrik till om ni vet några!
14. Sitta och spela
Boston på piano vid vattnet, precis som han gör.
15. Att jag och Emilia ska få åka på språkresa till Gozo i sommar.
16. Hela SATC boxen, är det inte dags snart?
17. En resa till värmen/New York/Nya Zeland, okej, jag vill bort från Sverige ett tag.
18. Anders Wendin.

19. Anders Wendin.
20. Anders Wendin - mannen i mitt liv.

image144

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback