Min nya älskade kappa och min... Basker

  

Resultatet av dagens shopping såg ut såhär. En underbar kappa som går i det grå/beige hållet. Åh, så fin den är! Det är hur härligt material som helst, den är jätte mjuk och fin. Den inköptes på Zara (såklart) och så köpte jag även en enkel, svart basker på NK. Jag var med Miriam på stan och oj så mycket fint det finns nu i butikerna. Miriam köpte två nagellack, ett lila och ett orange. Hur fina som helst, jag måste också ha. Sen köpte hon en jätte fin kjol på second hand. Det är bara Miriam som kan fynda så, 45 kronor kostade den. Nästa gång får det bli lite mer second hand, right? Bilderna är urkassa, tagna med mobilen då min kamera är död. 
Åh NEJ! Gladiator har börjat igen. Adjö!                 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kappan är HUR FIN som helst! Verkligen helt underbar! Och baskern är också superfin. Precis min stil, båda två :)

Postat av: Pernilla

Linnea: Tack så hemskt mycket! :) Hihi, vad roligt! :)

2007-09-02 @ 22:42:27
URL: http://pluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback