I want you here my dear

Goddagens! Idag så var jag i skolan, måndagar är sega. Dessutom slutar vi vid fyra. Pappa kom och hämtade mig efter skolan och vi åkte direkt till Ikea och åt. Alltså jag fattar fan inte att det kan vara så billigt att äta där, men det är ju klart, ett mult-biljon företag som det så kan de nog sälja mat ganska billigt. För både mig och pappa blev det totalt 80 kronor. ÅTTIO KRONOR? Med sallad, bröd, dricka, kaffe och en god måltid. Ikea rocks ffs! Vi kollade även på möbler (såklart) hittade ett riktigt fint skrivbord som jag ska ha när vi ska göra om i mitt ena rum. Det ska bli så fint, så fint. När vi kom hem somnade jag pladask. Tur att vi inte hade några läxor. Satte mobilen på ringning så att jag skulle vakna efter en halvtimme, men det gick väl sådär. Snart ska jag se serien "Dexter" på sexan. Den verkar ruggigt bra. Lyssna på denna låt av Mat Kearney. Jag är redan beroende. Han är så galet bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback