I love helgen

Hejsan hoppsan! Sitter på min insuttna stol framför datorskärmen. Lyssnar på musik. Vacker musik. Jag funderar på om jag kanske ska börja titta på filmen som jag har hyrt; Gangster, med världens bästa Persbrandt i hudvudrollen. Fast först måste jag ju blogga lite först. Kan berätta om helgen. I fredags så hade vi skoljoggen. Slutade som sagt vid 11-tiden. Åkte hem, sedan gick jag till Megas och vi åkte och köpte oss lite Fanta. Sedan åker jag hem till mig, gör mig klar och packar ihop mina saker. Sedan pallrar jag över till Megas och vi åker tillsammans till Elise. Väl hemma hos Elise så snackar vi lite, (jag, Hillevi, Elise & Megas), vi (Megas) lagar mat och vi sätter oss och äter. Mycket mysigt. Sedan börjar folket ramla in. Det kommer bara mer och mer, tillslut så kommer det några grannar till Elise på typ allt från 18 till 25 bast dit. Och festen är igång. Haha! Men det var hur kul som helst iaf. Tack för en underbar kväll/natt/morgon människor. Imorgon bär det av mot Mantorp och bilar. Har även vart på bio med mamma och Anette. Vi såg "Den man älskar" med Rolf Lassgård. Jag tyckte att den var jättebra, trots att jag somnade under filmens gång då jag gick och la mig vid typ 5 igår morse. Hur som helst, adjö!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, Idol o chips ;P våran "förfest"

2007-09-30 @ 18:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback