HELP ME MY DEAR

Det finns massor att skriva om men ändå ingenting. Jag tror att det är dags för mig att gå och lägga mig. Har precis målat naglarna, i orange. Tånaglarna också. Fötter är verkligen det äckligaste som finns och efter en heldag på stan utan strumpbyxor (använder aldrig strumpor) i skorna så är de ruskigt äckliga. Svarta och fula. Helgen har vart helt underbart rolig! Jag har vart med Miriam, Sara och Sabina, vart på födelsedagsfest, fikat... Massor! Idag gick jag runt halva stan och tillslut hamnade jag ute på Djurgården och satt där i det vackra vädret. Nejfan, nu känns det bara meningslöst. Fan, ingen blogglust längre. Gillar att läsa andras bloggar. It's time for bed. Längtar redan till nästa helg. Då blire fest hos Elise, Mantorp med papps (PORSCHAR I MÄÄÄÄÄÄNGDER), fest hos den där nissen i... Ja, var det nu var någonstans. ADJÖ MINA VÄNNER!


Kommentarer
Postat av: charlie

Tackar:)
visst fan hade det varit mysigt att ha någon..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback