HAHAHAHAHA!

Jag måste bara få ut mig det här, förlåt... Jag har hört att de ska bygga en moské i närheten där jag bor. ad jag tycker om det? Hemskt. Eftersom att det finns en dit moskéare kan gå till. Hursomhelst så var det väldigt många som var emot detta och har skickat in protester och liknande. Efter att det var klart att ett bygge skulle ske så var det någon lustig rackare som hade lagt dit ett grishuvud. Undrar varför... Kanske för att moskémänniskorna inte äter griskött. Så nu har bygget upphört och det ska alltså inte byggas någon moské vid my hometown. Och tack och lov för det, för då hade jag stuckit härifrån, för gott. Ingenting rasistiskt eller så, men jag vill verkligen inte ha en moské vid mitt hem. Och jag kunde inte låta bli att skratta åt det här för det var verkligen helt sjukt att man kommer på en sådan idé. Knasiga människor det finns. Förlåt...

Kommentarer
Postat av: Julia

inte rasistiskt?
hepp
allt du skrivit tyder på motsatsen

2007-10-02 @ 08:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback