Fan så arg jag är

Skola, idag var det skola. Såklart. Det är måndag idag. Det var? Dagen är slut? Snart. Hur som helst. Riktigt rolig dag, sådär mysig ni vet. Mycket mys i skolan. Ola bjöd på äppelkaka på idrotten, tack för det. Det var den godaste jag har ätit. Fan, vad jag älskar brudarna i min klass, har nämnt det några gånger nu, men fan så bra de är! Efter skolan hämtade pappa mig, vi åkte och köpte en foundation. Sen direkt hem och jag satte igång med plugget. När jag väl har börjat så kan jag inte sluta. Sjukt! Nu ska jag tala om en sak för er som jag stör mig något otroligt på. Rix FM, när vi var på väg och köpa min lilla foundation så säger de på radion att de ska spela Kents nya låt; Ingenting. Jahapp, tänkte jag, toppen! Adam tjatar om jag har hört den, och nej det har jag inte. Så, bra tillfälle. Väl framme vid Kicks så går jag in och köpet min foundation, jahapp. Där missar jag den chansen. Trodde jag ja. När jag kommer tillbaka har de tydligen inte spelat den än. Yes. På vägen hem så väntar och väntar jag. Sitter kvar i bilen när vi kommit til uppfarten. Väntar. Amy Diamond. YES! Not. Reklam. FAN! Jag går in. Sätter på radion i mitt rum, desperat. Jag vill ju höra den. Pluggar, blir klar med spanskan, pluggar. Blir klar med SOn, och pluggar lite till. VARFÖR KOMMER DEN INTE? Det har hunnit bli reklam minst 3 gånger.  Radioprataren säger; efter reklamen blir det Kents nya singel och blablabla. Det säger han 3 gånger sen jag kom hem. De byter radiopratare. MEN VAFAN! De lovar låten, men den kommer ju förfan aldrig. Sådär är det jämt. Fan ta dom jävla radiopratarna, för nu är jag arg! Tillslut så kommer den, två & ½ timme efter utsatt tid. Fan så arg jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback