Enjoy the price my friend!

Kom just hem från min kusin Elin. Vi är jämngamla och har därför alltid roligt tillsammans. Idag så har vi plockat äpplen på deras tomt (hur goda som helst), spelat Super Mario, sjungit karaoke, kollat på Bert och liten snutt av Hip Hip Hora, ätit pizza framför TVn med små specialbord. Ja, vi hade det otroligt mysigt helt enkelt. Men nu är jag hemma igen. Jag lånade med mig två filmer från henne; Just My Luck med b.la Lindsay Lohan och Chris Pine (som förövrigt är hur snygg som helst) och Lilla Sjöjungfrun, älskar den. Den är så söt!
Imorgon har vi studiedag så jag får se hur jag utnyttjar den dagen, det blir inga studier. För några såna har jag inte för tillfället. Så jag antar att jag åker in till staden. Jag hoppas på vackert väder med sol och kyla så jag kan använda min kappa. Då kanske jag tar med mig
boken och sätter mig vid vattnet någonstans. Vi får se. CIAO!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Det låter riktigt mysigt! :)

Postat av: Pernilla

Miriam: Jo, men det var det :) Hihi! <3

2007-09-09 @ 23:27:22
URL: http://pluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback