EN LITEN LISTA!

Dagens låt: Moneybrother - Just Another Summer
Dagens frisyr: Utsläppt, nytvättat, senare uppsatt till knut 
Dagens smink: Foundation, bronzepuder, rouge 
Dagens klädsel: Mörka jeans, grå/silver t-shirt, svart jacka, svart sjal och svarta lack skor. 
Dagens händelse: Skolan, idrottslärare bjöd på världens godaste äppelkaka
Dagens planer: The day is dead. But hey, plugg, plugg och ytterligare lite plugg. 
Dagens vill ha: En ny väska, Birkin, vill du bli min? 
Dagens saknad: MAMI, som är i Göteborg. 
Dagens drog: Isglass på pinne, har ätit 4 stycken idag. Mycket bra för hälsan, tro mig!  
Dagens finaste: Olas bakverk.
Dagens måste: Ta en till glass. Göra klart NOn, MÅSTE inte, men jag vill ha klar den.  
Dagens dricka: Vatten, vatten, vatten. Fan vad sugen jag blev på cola nu när hon innan hade skrivit det.
Dagens köp: Foundation/Deliboll
Dagens mat: Skollunch och korv i ugn med världens godaste potatismos by my fatha!
Dagens sjuka: Dundrande huvudvärk. 
Dagens kärlek: Brudarna i skolan, oj så fina. 
Dagens mående: Halvt död. Dvs huvudvärk. Måste ha en glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback