Darling, you'r mother are calling

Goddagens! Godkvällens, kanske man ska säga? Idag var jag "sjuk" jag vet inte om jag var så sjuk men jag var hemma från skolan iaf. Men det kanske inte gör någonting för jag har pluggat precis hela dagen. Från att jag steg upp i morse till klockan 8 då Kristallen började. Jag vaknade vid halv två, ao! Riktigt skönt med sovmorgon en tisdag. Jag har pluggat SO hela dagen och jag blev inte klar. Fan. Men hur mycket finns det inte att skriva om Australien? Man blir ju alldeles snurrig och vet inte vad man ska skriva om. För man kan ju faktiskt inte skriva om precis allting. Det är så svårt. Jag blir så osäker när jag ska göra ett SO arbete. Man tror aldrig att han ska gilla det man gör och så blir det bara skit av alltihop. Men det blir nog bra ska vi se, även om jag tog ut svängarna riktigt ordentligt och skrev om aboriginer fast vi skulle skriva om miljön. Fast aboriginer har säkert med miljön att göra också, man kan säkert koppla ihop dem med miljö. Okej, jag har nog skrivit ordet; aborigin trettioelvatusensjuhundrafemtiotvå gånger idag. Men det är ju lungt. Nu kan jag både stava till det, uttala det och berätta om dem. Imorgon ska jag till skolan. Efter skolan så blir det nog en runda på stan innan teatern börjar. Eller plugg. PLUGGPLUGGPLUGG! All the time. BYE GUYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback