Dagens önskeoutfit

image199

Lackkappa: Från snyggaste höstkollektionen, Burberry Prorsum
Klänning: Snygg mönstrad klänning från Chloé
Handskar: Ända sen jag såg dessa handskar från Burberrys höstkollektion (såklart) så blev jag förälskad.
Halsduk: Missoni, just nu drömmer jag om en skönhet från Missoni men jag skulle aldrig matcha den med en mönstrad klänning.
Nagellack: Svart nagellack är snyggast tycker jag, (som ni kanske har märkt)
Skor: Burberry Prorsum, drömskorna nr. 1 right now. Zaras budgetvarianter är riktigt snygga.
Väska: Klassikern själv, Hermès Birkin är snyggast av alla materiella ting i denna värld.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men pernilla, om du ska ha domdär skorna kommer du dö i pga klackarna. :)

2007-09-27 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback