Soon I'll be there my dear

Nedräkningen har börjat. Idag är det endast sex dagar kvar till Moneybrother står på scenen på Cirkus. Underbart. Idag har jag gått på stan, var hemma från skolan idag. Kände mig inte riktigt frisk imorse. Men nu är allting bra. Jag åkte in för att köpa byxorna från Monki som jag hade sett igår. Men kom hem med två par skor också. Jag träffade Frida på H&M och vi bestämde oss för att göra sällskap. Hon gick och köpte sig tre par skor. Och vi gick och tog en fika på Espresso House som förövrigt har världens godaste iste och lax- och ruccola macka. Mums. Sedan gick vi vidare och kollade lite. Mycket mys. Men nu ska jag kolla på Beverly Hills (nya favoriten) och äta kardemummachoklad från NK. God natt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback