Plugg plugg plugg

image345

Mina vänner och mina fiender, nu är det dags för mig att gå till sängen med något gott att dricka och med SO böckerna i högsta hugg. Imorgon har vi stort prov om EU men jag är nog ganska säker på vad det är jag håller på med. Denna vecka är det så otroligt mycket med inlämningar och stuff då vi har höstlov nästa vecka och de två veckorna som är efter det så är det prao. Jag har inte fått reda på vart jag ska praoa då våran lärare delar ut platser, helt sjukt, i know. Slänger in ett dagens låttips, Butterfly Boucher med låten A Bitter Song som förövrigt har vart med i ett avsnitt i Grey's Anatomy, underbar låt. Underbart avsnitt. Underbar scen. Derek gråter, vackert. Idag var det även första avsnittet av Prison Break. Jag älskar Prison Break. Jag har väntat hela sommaren, men nu är det här. Hemskt avsnitt, helt sjukt. Så fort låten i slutet kommer så får jag en klump i magen, jag blir galen. Vänta en hel jävla vecka. Pernilla goes crazy! Jag har även hört att lilla Sara läser min blogg, måste säga hej. Hej sötnos!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så jag är liten? :P
PRISON BREAK FÖRFAN! Fan va bra det är asså!!
Hej på dig med gullis :P

2007-10-23 @ 16:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback