PLUGG... Igen!

Goddag mina vänner! Nu sitter jag här vid datorn, klockan börjar närma 11. Dags för mig att gå till sängs, eller inte... Massor av plugg att göra klart, plugga på SO:n och skriva klart recensionen om boken "Jag väljer livet" som förövrigt var riktigt bra. Jag ska alltid vara ute i sista sekund, måste ändra taktik efter höstlovet. Mycket inlämningar och stuff som ska vara klart tills imorgon. Så sista rycket nu. Sen har vi höstlov en vecka som ska bli så skönt, sedan har vi två veckor prao. Tur att mitt praoställe har gått i konkurs (skolan har noll koll!) haha, så jag ska förmodligen vara hos min systeryster. Imorgon fyller Nattis år :) GRATTIS! På lördag ska vi dit. Imorgon får vi se vad som händer. Men nu måste jag fortsätta med recensionen som vi har har typ 5 veckor på oss att göra (eller mer till och med) ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback