Just by myself

Kom just hem, har vart ute på stan med Sofia, vi har haft det riktigt mysigt. Först träffades vi vid Svampen och så gick vi och köpte biljetter på Rigoletto till filmen "1408". Den var så dålig, usch. Så overklig, och det är det värsta jag vet. Sedan gick vi till Espresso House och jag tog en laxmacka (såklart!). När vi satt där så hör jag en dam i 40-års åldern ropa: "VAR ÄR MIN VÄSKA?!" och ja, då var det tydligen någon som hade tagit den och vi satt precis brevid och vi hade inte sett någonting, det var ganska så läskigt då man varken har hört eller sett någonting. Sedan kollade vi på filmen och sedan gick vi genom Kungsan och ner mot vattnet och upp mot Slussen, Götgatan och så satt vi där en stund. Riktigt trevligt. Nu ska jag kolla på OC. Imorgon blir det en lång dag :) Tjejmiddag. ADJÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback