It's a day

Idag åkte jag och mamma till morfar, det är alltid lika trevligt för han är så söt! Vi fikade och kollade på gamla kort när jag var liten, sedan så åkte jag och Babban in till stan för att gå på auktion. Så vi åkte till Östermalmstorg och gick och kollade lite på alla tavlor. Åh, jag hittade en som jag blev helt förälskad i, en Isaac Grünewald tavla med guldram, vinröd bakgrund och massor av blommor i vackra färger. Han är verkligen min favorit konstnär, det fanns så mycket fina tavlor men även en del riktigt gräsliga. Sedan skildes vi åt och jag gick vidare. Jag gick runt och kollade och oj så mycket fint jag hittade som jag vill ha. Jag håller på att pusha på mamma att jag ska få en julklapp i förskott, en pälsmössa. Jag var inne och kollade idag, hittade en riktigt fin modell i svart päls. Fast jag vill ha en i vargpäls så jag ska nog beställa en, vi får se... Sedan åkte jag hem, pappa hämtade mig :) Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback