Flumm-inlägg

Hejsan människor! Idag... Idag ja. Dagen började med en spanska lektion. Det gick bättre än väntat. Sedan hade vi svenska i typ 10 minuter. Sedan drog vi till ungdomsmottagningen. Mycket trevligt. Efter det så åt vi some food på Gyllene Måsen. Mumsigt värre. Efter det så gick jag, Ella och Kenneth tillbaka till skolan. Då hade jag kamratstödjarmöte. Gick riktigt bra och var mycket trevligt. Riktigt intressant. Sedan skulle vi svara på några frågor på ett papper. Då fick vi frågan "Hur ska en bra kamratstödjare vara?" Emilia gav svaret: Snygg! Haha! Men skrev en del seriösa svar också. Haha! Det slutade vid två-tiden. Vi skulle egentligen sluta vid 10 i två men det blev lite längre så då gick jag direkt till omprovssalen. Och då fick jag göra ett nationellt prov som jag hade missat då jag var sjuk och ett SO prov. Men det gick riktigt bra. Så då satt jag där i två timmar. Vid fyra-tiden kom mamma och hämtade mig och vi åkte direkt till fiskaffären och hämtade krabbor som vi hade beställt. Färska krabbor är det godaste som finns. Vi ska fira min syster som fyller 25 år idag. GRATTIS SIS, love you! <3
Imorgon ska vi iväg med skolan igen, alltid lika trevligt. Det har vart en perfekt dag som är långt ifrån slut och nu ska jag kämpa med krabban, muhaha! Och jag kan fortfarande inte sluta lyssna på Band of Horses, fan dig... Adjö mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback